Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:19:18+01:00
Panie Boże! Wiem, że na świecie jest wiele chorych osób, które bardzo cierpią - często leżąc w szpitalach z dala od rodziny. Proszę Cię, abyś pomógł im dzielnie znosić ból i szybko zdrowieć. Amen.
30 4 30
2010-01-07T18:19:40+01:00
Panie Boże proszę Ci o zdrowie za wszystkich chory o to żeby mogli szybko powrócić do zdrowia i spraw aby Bóg miał ich w swojej opiece, a szczególnie .... .
Amen
31 4 31
2010-01-07T18:19:41+01:00
Panie Boże.
Proszę cię Ojcze o zdrowie dla tych którzy go najbardziej potrzebują, dla chorych. Aby stale trwali w wierze i zawsze byli dobrymi ucznIami Jezusa. Amen

Proszę o najlepsze ;] Pozdrawiam ;]
28 4 28