Guther put on a mask and walked into the Royal Bank of Scotland in Cheapsiide, London. He had an imitation pistol and he told the two cashiers to putmoney in his bag. The cashiers had L 4, 200 and they put it in his bag, but they also did something else. proszę o pomoc bo nie daje rady!!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-07T18:29:22+01:00
Guther przywdział maskę i wpadł na Royal Bank Szkocji w Cheapsiide, Londyn. Miał sztuczny pistolet i powiedział dwóm kasierom by położyli pieniądze w jego torbie. Kasjerzy mieli L 4, 200 i oni umieścili to w jego torbie ale również zrobili coś jeszcze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:41:38+01:00
Guther włożył maske i poszedł do "Królewski Bank Szkocji" w Cheapsiide, London. Miał sztuczny pistolet i powiedział dwóm kasjerom połóż pieniądze w tym plecaku. Kasjerzy mieli L 4, 200 i położyli w jego plecaku, ale zrobili coś jeszcze.

jak by co Guther to imie, Cheapsiide to ulica więc nie tłumaczyłem, nie wiem jedynie co to jest L 4,200, pewnie chodzi o kase, ale pierwszy raz słysze o walucie L ;p pewnie źle napisałaś ;p.

Powyższe teksty wgl. sie formuły nie trzymają O.o widać, że z jakiegoś translate czy coś ~,~

Pozdrawiam, kondziu ;-)