Odpowiedzi

2010-01-07T18:24:31+01:00
Uchwalenie konstytucji 3 maja miała dla polakow takie znaczenie ze była to 1 na swiecie uchwalona konctutucja 3 maja i na jej czesc obchodzimy w szkole apele a takze jest to wolny dzien od pracy...
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:29:32+01:00
Konstytucja 3 maja miała duże znaczenie bo zniesiono wolną elekcję, a po śmierci Stanisława Augusta tron miał być dziedziczony, tylko w razie wymarcia rodziny królewskiej szlachta miała wybierać nową dynastię. Konstytucja była wielkim osiągnięciem narodu polskiego, który chciał zachować niezależność państwową i zabezpieczyć możliwość rozwoju gospodarczego i politycznego kraju.
5 4 5