Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:31:06+01:00
Gdy widze dom i rodzine wiem ze jestem u siebie
u siebie tylko jest słupia wiem ze tam moj dom
zmienie moje misto w palac , ktory nie zawali nikt
to moj dom tylko moj
mysle gdy w szkole lub gdy na wycieczce jestem
-czy nic sie nie stalo czy moja miejscowosc jest dalej czy nikt nie zawalil mych pieknych murow mojej zieleni mojej ojczyzny
3 1 3
2010-01-07T19:15:17+01:00
U nas w Słupi jest wesoło dużo zwierząt jest wokoło
Wszyscy zawsze śmieją sie zawsze kolorowo jest!
Kwiatów pełno dookoła drzewa ptaki chór i schola
Kino, zamek i rolnika
czego więcej chcieć od życia.
ref.
Bardzo lubię swoje miasto w którym wcale nie jest ciasno
wszyscy zawsze śmieją sie bardzo fajnie tutaj jest!
W moim mieście wszystko miłe i zadbane bardzo jest!


Możesz wykorzystać melodię z Holly Dolly-Dolly Song


Może docenisz mój wysiłek i ocenisz jako najlepszą...
5 4 5