Odpowiedzi

2010-01-07T18:31:24+01:00
1. Czy człowiek umie wykorzystywać swoje umiejętności..
2. Czy człowiek potrafi zachować spokój i zimną krew w trudnych sytuacjach..
3. Czy człowiek potrafi poprosić o pomoc inną osobę..
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:31:34+01:00
Jest powiedzenie "prawdziwego przyjaciela poznaje się w biedzie" możesz to wykorzystać. Jest również bajka, chyba Krasickiego, kończąca się tym morałem.

Przykładem jest II Wojna Światowa. Francja i Anglia byli naszymi sojusznikami, jednak do pomocy to się nie wyrywali, bo nie chcieli zbytnio się mieszać. Woleli patrzeć z boku.

Jeśli jest jakaś wielka wichura w kraju, lub powódź, to ludzie z całej Polski starają się pomóc poszkodowanym. Są organizowane akcje w TV (wysłać SMS itp.) lub wysyłamy jedzenie, ubrania, czy pieniądze.
3 3 3