Co mogę oferować wspólnocie w moim wieku?!

Wspólnocie oferuję..........................................................................................................................................................................................................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:53:45+01:00
2010-01-07T19:03:03+01:00
Współnocie chciałabym ofiarować dać serca w postaci pomocy osobom potrzebującym, np. pomóc starszej pani w zrobieniu zakupów. Jednak najlepszę rzeczą, którą mogę ofiarować wspólnocie jest wspólna modlitwa. Grupowe trwanie w łączności z Bogiem dla każdego z chrześcijan jest bardzo znaczące.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T21:19:30+01:00
Pomoc potrzebującym. Nawet okazać pomoc mamie zanieść zakupy. Modlitwę , rozmowa z Panem Bogiem.
1 5 1