Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:37:57+01:00
12zł - 100%
x - 20 %

(20% * 12 zł ) :100% = 2,4 zł

12zł + 2,4 zł = 14 zł 40 gr

14,4 zł -100%
x - 25%

(25% * 14,4 zł) : 100% =3,6 zł

14,4 zł - 3,6 zł = 10 zł 80 gr


Odp : 10 zł 80 gr.
1 5 1
2010-01-07T18:41:41+01:00
12%:100=0,12 czyli 1%=0,12
20*0,12=2,4
12zł+2,4zł=14,4zł tyle kosztowała po podwyżce
0,12*25=3
14,4-3=11,4zł - cena książki :-)
1 5 1
2010-01-07T18:43:59+01:00