1) Masa księżyca wynosi 7347×10kg do potęgi19 .Ile to ton?Wynik
zapisz z użyciem potęgi liczby 10.
Napisałam słownie do potęgi bo nie było widać cyfry 9.
Bardzo proszę o pomoc nie mam więcej punktów.
I proszę o napisanie działania a nie tylko odpowiedzi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T11:41:44+02:00
Masa Ksieżyca jka napisałes jest równa 7347*10^19 kg. Dobrze wiesz , że
1 tona = 1000 kg = 10^3 kg
7347 *10^19/10^3 = 7347*10^16 ton lub 7,347*10^19 ton
2 4 2
2009-09-22T12:06:33+02:00
Mksięzyca = 7347*10^19 kg
1 tona = 1000 kg = 10^3 kg
7347 *10^19/10^3 = 7347*10^16 ton
1 2 1
2009-09-22T12:26:52+02:00
7347×10kg•10¹⁹=7347•10¹⁶t
1 1 1