Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:46:06+01:00
Mein Kopf tut mir weh - Głowa mnie boli
Ich fühle mich schlecht - Źle się czuję
Was tut dir / Ihren weh? - Co panu dolega/boli
es geht - Idzie
1 5 1
2010-01-07T18:46:11+01:00
Boli mnie głowa .
Zle się czuję .
Co ciebie boli ?
Może być / Jakoś idzie.

Słowo tut oznacza robić a słowo tun zrobić.
2010-01-07T18:47:34+01:00
1. Boli mnie głowa.
2. Czuję się źle.
3. Co boli Cię/Was?
4. to chodzi (?)