Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:46:16+01:00
Treść tej formuły stanowi argument przeciwko zbytnim dążeniom ku sprawom przyziemnym, które przemijają wraz ze śmiercią.pozatym ważny motyw w SZTUCE późnego średniowiecza.
23 3 23
2010-01-07T18:46:23+01:00
Memetno Mori (pamiętaj o śmierci) uznajemy za jedno z najważniejszych, ponieważ ono najlepiej odnosiło się do poglądów epoki średniowiecza. W średniowieczu skupiano się na życiu człowieka po śmierci.
22 4 22
2010-01-07T18:46:51+01:00
Hasło MEMENTO MORI znaczył pamiętaj o śmierci i było urzywane przez najbiedniejszy w tym okresie zakon Benedyktynów . Było bardzo ważne bo w średniowieczu panowała zaraza i człowiek mógł umrzeć w każdej chwili.


licze na naj :):):)
24 3 24