Napisz krótki humorystyczny tekst o sobie, w którym przedstawisz jedna z posiadanych zalet (najlepiej gdyby byla to uczynnosc). W tytule podaj cechy i swoje imie, np. ,, O odwadze slawnej malgorzaty''.

Mam to zadane na jutro wiec dla najszybszej osoby z dobra odpowiedza dam jako najlepsze.
Wystarczy pól strony z zeszytu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:52:35+01:00
" Dobry Uczynek głupiutkiej Zosi"

W szkole była dziewczynka o imieniu Zosia. Każdy się z niej śmiał. Nie była mądrą osobą. Pewnego letniego dnia ( w wakacje ) bardzo popularna dziewczyna kompała się w miejscowej rzece. Zosia przechodziła obok niej. Nagle dziewczyna zaczęła się topić.
Okazało się, że nie umiała pływać. Zosia bez wachania wskoczyła do wody, aby ją uratować. Od tamtego czasu stała się bardzo popularna.

Sorry za błędy. Mam nadzieję, że pomogłam.

Pozdrowionka :] :*
2010-01-07T18:57:37+01:00
Pewnego dnia do Pewnego miasteczka przybyła dziewczynka. ;)
Miała na imię (nie wiem jak się nazywasz) ... . Jest odważną dziewczynką. Czasem głupiutką. Nie potrafi się skupić na niczym skupić. Ma obsesje na punkcie ( napisz tu na jakim punkcie masz obsesję xD. Ja mam obsesję na punkcie Pattinsona ;P) ... . Czasem ma humorki... Jest jednak miłą, uprzejmą i odpowiedzialną osobą :)