Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:59:03+01:00
Koleżanki i koledzy


Pragniemy przypomniec o zbliżającej się zbiórce ksiażek do naszej biblioteki szkolnej.
Jeśli macie ksiązki,które mogłyby wzbogacic naszą bibliotekę,przynieście je.
W czasie zbiórki czeka na wszystkich jej uczestników miła niespodzianka.
Zbiórka książek potrwa przez cały tydzień tzn.od 12-16 maja.
Liczymy na wasze liczne przybycie,a za wszystkie podarowane książki z góry dziękujemy.

Samorzad uczniowski

2010-01-07T19:09:09+01:00
1)
Zawiadomienie

2.01.2010 r. w godz. 10.00-12.00 w SP nr 26 w Warszawie,w szkolnej bibliotece odbędzie się zbiórka używanych książek.Prosimy o przynoszenie książek niezniszczonych.

Samorząd szkolny
2)
20.03.2007 r. o godz. 17.00 zaginal 3 miesieczny piesek rasy bernardyn.Byl bialy z brazowymi latkami.Mial czerwona obroze.Uprzejmie prosze o kontakt pod nr 661 253 895.