Odpowiedzi

2010-01-07T18:52:20+01:00
Reprezentowanie partii politycznej i jej "wyznawców", dbanie o interesy państwa, rozwiązywanie problemów, kontakt z ludnością danego państwa i pomoc.
2010-01-07T18:53:12+01:00
Kontakt z wyborcami, wypełnienie obietnic przedwyborczych, reprezentowanie swojej parti, dbanie o dobro kraju i państwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:02:04+01:00
1. Wywieranie wpływu na władze.
2.Rozwiązywanie problemów społecznych.
3. Realizacja programy politycznego.
4. Szuka akceptacji dla rządu.