Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:52:37+01:00
Bakterie są organizmami pionerskimi, czyli zasiedlającymi środowiska pozbawione życia. Jako pierwsze pojawiają się w miejscach, gdzie życie jest odbudowywane na nowo, na przykład po pożarze lasu. Przygotowują teren dla innych organizmów. Jest to najważniejsza funkcja, bo bez nich tereny wymarłe nie mogłyby odbudować się.
4 5 4
2010-01-07T18:55:41+01:00
Bakterie- organizmy pionerskie tzn. zasiedlają tereny pozbawione życia
1 3 1