Odpowiedzi

2009-09-22T13:52:46+02:00
A) 20zł
b) 6kg
c) 15h
d) 36zł
e) 13kg
f) 45h
2009-09-22T13:55:43+02:00
A) dwie trzecie z 30 zł
⅔•30=20zł
b) trzy czwarte z 8 kg
¾•8=6kg
c) pięć czwartych z 12 h
5/4•12=15h
d) trzy piąte z 60 zł
⅗•60=36zł
e) dwie całe i trzy piąte z 5 kg
2•5 +⅗•5=10+3=13kg
f) jedna cała i jedna druga z 30 h
1•30+½•30=30+15=45h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T14:24:13+02:00
A) dwie trzecie z 30 zł = 20zł
b) trzy czwarte z 8 kg = 6kg
c) pięć czwartych z 12 h = 15h
d) trzy piąte z 60 zł = 36zł
e) dwie całe i trzy piąte z 5 kg = 13kg
f) jedna cała i jedna druga z 30 h = 45h