Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:23:51+01:00
2010-01-08T16:26:49+01:00
W pierwszym przykładzie wtorek lub środa
W drugim przykładzie sobota
1 5 1
2010-01-08T16:32:56+01:00
Nawet jakby spotkał Marie w czwartek to pojutrze była by sobota, wtedy nie może kłamać aż do poniedziałku. Skoro to co powiedział Mari nie pasuje do każdego dnia tygodnia, to zapewnie w ten dzień kłamał czyli był poniedziałek, wtorek lub środa :)