Odpowiedzi

2010-01-07T18:59:05+01:00
Patrząc na poziom wypowiedzi myślę, ze będą proste, nie wiem na jakim etapie nauki jesteś (gimnazjum? liceum?)

Pewnie ramy czasowe, filozofia itp.
1 5 1
2010-01-07T18:59:21+01:00
Ale jaka strozytnosc grecji rzymu?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:03:25+01:00
1.Rodzaje źródeł historycznych
2.Co to jest era
3.Rodzaje er
4.Czym różni się prahistoria od historii?
5.Na jakie epoki dzieli się prahistoria?
6.Co to jest rewolucja neolityczna?
7.Jak nazywa się i gdzie powstało najstarsze miasto świata?
8. Nad jakimi rzekami rozciągała się Mezopotamia?
9. Jakim polskim słowem możemy zastąpić pojęcie „Mezopotamia”
10. Jakie państwo, współcześnie rozciąga się na miejscu starożytnej Mezopotamii?
11. Wymień wszystkie cywilizacje starożytne, które powstały dzięki wylewom wielkich rzek. Napisz jakie rzeki odpowiadają za ich powstanie?
12. Zaznacz na osi czasowej czas powstania najstarszych cywilizacji.

13. Nazywały się pisma następujących ludów?

14. Jaki lud wynalazł pismo alfabetyczne?

15. O jaką zasadę oparty jest Kodeks Hammurabiego?

16. Jaką monarchię nazywamy monarchią despotyczną?
1 5 1