Odpowiedzi

2010-01-07T19:05:15+01:00
1. Zrobic cos co dotad bylo nie mozliwe
2.Podejzliwy szukajacy okazji by na czyms kogos uchwycic
3.Jedna informacja np. przez media rozeszla sie po calym swiecie
4.Zrobic cos co ludzie cenia
5.Osoba która ludzie kochaja a nawet ,,czczą,,
6.Osoba który mówi niezrozumiale odobne okreslenie to ,,chinszczyzna,,
2 1 2
2010-01-07T19:08:45+01:00
1. Przełamywać trudności
2. Wzrok zabójczy, groźny, onieśmielający
3. bardzo szybko, w mgnieniu oka
4.zrobić coś szlachetnego dla kogoś
5.bogactwo ,pieniądze ,
6.ciemność , nieprzenikniona ciemność .
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:13:07+01:00
1.Pokonywać trudności,wykonać to, co było dotychczas trudne dla nas do wykonania.
2.Mówi się,że "wzrok zabija"...To właśnie jest to.
3.Coś minęło bardzo szybko.
4.Przejąć na siebie zwycięstwo, sukces,ale pozytywnie.
5.Bogactwo.
6.Coś niezrozumiałe dla nas.

Przy okazji... Coś ty na polskim robiła,że nie wiesz.?
19 1 19