Odpowiedzi

2010-01-07T19:09:44+01:00
''Tak zaczęła sie nasza przyjaźń''

Pewnego słonecznego dnia wybrałem się na spacer do parku.
Było bardzo gorąco, dlatego usiadłem na ławce pod drzewem. Siedziałem tak chyba pól godziny.
Nagle usłyszałam pisk. Pomyślałem że to może małe ptaszki piszcza w gnazdku czekając na mamę. Jednak gdy wyszedłwm na scieżke aby je zobaczyc ujrzałem chłopca rzucającego kamieniem w psa. kiedy tylko mnie zobaczył- uciekł. wziałem go na ręce i zanosłem do domu
Rodzice zgodzili sie go zatrzymać.
Wtaki oto sposób zaczęła się moja przyjaźń z psem którego nazwałem Jagódek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:11:06+01:00
Dawno dawno temu w starym lesi żył biedak ze swoją żoną marianna. Gdy Jeremi wyszedł do lasu po drzewo na opał jego żona w tym momencie miała gotować obiat. Jeremi poszedł i długo nie wracał a był już wieczór. Marianna pomyślała, że przenocował w lesie bo zrobiło się ciemno i nie chciał się błąkać . położyła się spać i z ramego ranka Jeremiego przyciągnęły dwa błąkające się psy. Mężyczyzna zasłabł i nie miał siły wrócić do domu. Marianna polozyła jeremiego do łużka i dała psą jeść. Na następny dzień przybył lekarz i powiedział że z jeremim jest ciężko i zabrał go do szpitala. Następnego dnia Marianna postamowiła pojść do Nowakowa do Jurka do szpitala. Gdy już tam doszła dowiedziała się że jeremi nie żyje . wróciła zapałakana do domu i polożyła się spać. teraz mieszka z dwoma psami którym dała na imię łatka i śnieżka ponieważ łatka miała białą łatkę nad okiem a śieżka była cała biała. od tej pory kobieta i zwierzęta zyją w tej małej chatce.
tak nazywa się prawdziwa przyjaźń