Odpowiedzi

2010-01-07T19:05:02+01:00
Moja choinka znajduje sie w pokoju goscinnym.
Jest bardzo duza i zielona.
Choinka jest z jodly.
Na choince sa rozne ksztalty bombek i przerozne lancuchy,a lampki sa kolorowe.Na czubku choinki jest gwiazda.
Choinka nadaje pokojowi zapach Bozego Narodzenia.
4 3 4
2010-01-07T19:05:16+01:00
Moja choinka stoi u mnie w pokoju na komodzie. jest mala, ale zywa.
swieci sie na niej duzo swiatelek.pieknie migoca. wisza kolorowe bombki i zwisaja dlugie lancuchy. jest cala w brokacie i sie blyszczy. moja choinka pieknie pachnie. bardzo mi sie ona podoba
chyba bedzie dobrze ;]
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:06:25+01:00
Moja choinka znajduje się w pokoju gościnnym. Stoi przy ścianie obok telewizora. Jest ubrana w bardzo kolorowe światełka, mnóstwo kolorowych bombek w kształcie kuli, jak i przedstawiających przedmioty kojarzące się ze świętami. Są tam prezenty, gwiazdki, głowy Mikołaja. Na mojej choince są również słodycze, domowe pierniczki i suszone cytrusy. Szczyt choinki zdobi złoty czubek. Pod choinka znajdują się prezenty opakowane w kolorowe papiery i owinięte wstążkami. Moja choinka jest żywa, pachnie lasem i świętami. Wszyscy goście ją podziwiają.

Zeby nie było, dopiero przeczytałam pozostałe wypowiedzi i nie przepisałam pierwszego zdania o tym, gdzie stoi choinka.

Pozdrawiam ; ))
12 2 12