Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • dinn
  • Początkujący
2010-01-07T19:04:05+01:00
Azymut to kąt zawarty między północną częścią południka odniesienia, a danym kierunkiem poziomym. Wartość azymutu liczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i wyraża w mierze kątowej, najczęściej w stopniach.

SE - północny- wschód
NW - północny zachód
E- wschód

4 3 4
2010-01-07T19:05:55+01:00
A) Azymut to kąt zawarty między północną częścią południka odniesienia, a danym kierunkiem poziomym. Wartość azymutu liczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i wyraża w mierze kątowej, najczęściej w stopniach. Azymut może służyć do orientacji w terenie i do orientowania pomiarów geodezyjnych.

b)
SE-południowy-wschód
NW-północny-zachód
E-wschód

Pozdrawiam ;]]
3 3 3