Odpowiedzi

2010-01-07T19:08:19+01:00
M. ZIMA, ŚNIEŻYNKA,CZAPKA
D.ZIMY, ŚNIEŻYNKI,CZAPKI
C. ZIMIE, ŚNIEŻYNCE, CZAPCE
B. ZIMĘ, ŚNIEŻYNKĘ,CZAPKĘ
Msc. O ZIMIE, O ŚNIEŻYNCE , O CZAPCE
N. Z ZIMĄ, ZE ŚNIEŻYNKĄ, Z CZAPKĄ
W. ZIMO, ŚNIEŻYNKO,CZAPKO
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:09:13+01:00
* mianownik
-zima
* dopełniacz
-zimy
* celownik
zimie
* biernik
zimę
* narzędnik
z zimą
* miejscownik
o zimie
* wołacz
zimo

* mianownik
-snieżynka
* dopełniacz
-snieżynki
* celownik
-śnieżynce
* biernik
-śnieżynke
* narzędnik
z śnieżynką
* miejscownik
o śnieżynce
* wołacz
śnieżynko

* mianownik
-czapka
* dopełniacz
-czapki
* celownik
-czapce
* biernik
-czpke
* narzędnik
z czapką
* miejscownik
o czapce
* wołacz
czapko