Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:07:03+01:00
P=(a+b)xh:2
a=12cm
b=7.5cm
h=6cm
P=(12+7.5)x6:2
P=19.5x3
P=58.5cm kwadratowego
2010-01-07T19:09:00+01:00
b=6+1,5=7,5cm
'''''''''/--|-----\
''''''/'''''''''|h=6 \
''''/.....|........\
a=12 cm

Ptrapezu =1/2(a+b)*h
PT=1/2(12+7,5)*6
PT=1/2 19,5*6
PT=9,75*6
PT=58,5

Odp: pole tej figury to 58,5 cm ^

Mam nadzieje że pomogłem i dobrze zobrazowałem licze na najjjj