Odpowiedzi

2010-01-07T19:06:11+01:00
Epitet, porównanie, różne rodzaje przenośni, w tym ożywienie i uosobienie, a także powtórzenie, refren, zdrobnienie, zgrubienie i neologizm
pozdrawiam. liczę na najj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:10:28+01:00
Epitety - określenia.
Onomatopeja - wyrazy dźwiękonaśladowcze,
Apostrofy,
Archaizmy,
Wulgaryzmy,
Przerzutnie,
Matafora,
Powtórzenie,
Pytanie retoryczne,
Retrospekcja,
Rym,
Rytm,
Synonim,
Prównanie,
Porównanie homeryckie,
Paradoks,
Związki frazeologiczne,
Aforyzm,
Anafora. animizacja.

mysle ze pomglam ;)