Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:19:14+01:00
2)
UWAGA!

Mam rower górski, koloru czerwonego, nieuszkodzony, który chciałbym sprzedać. Cena do ustalenia.
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt pod nr tel. 571 128 097/

Michał.


UWAGA!
W minionym tygodniu w okolicach fontanny przy ul. Leśnej znalazłam żółwia. Chciałabym zwrócić go właścicielowi.
Wszystkich, którzy wiedzą do kogo żółw mógł należeć, proszę o niezwłoczny kontakt pod nr telefonu 987 123 456.

Ania



UWAGA!

10 stycznia 2010r., o godz 11:30, na hali sportowej, w naszej szkole odbędzię się nabór do szkolnej drużyny piłkarskiej.
Wszystkich chętnych proszę o pojawienie się w wyznaczonym terminie.



Trener

1 5 1
2010-01-07T19:23:18+01:00
1) Ogłoszenie!
Dnia 20.12.09 roku na kursie j.angielskiego w sali 20 zgubiono portwel.Ten kto go znajdzie zostanie wynagrodzony.Proszę o kontakt na numer telefonu -----------------
Z góry dziękuję tylko to wymyśliłem:-)

1 5 1