Przetłumacz ponirzszy tekst.
Das ist meine ganze Familie.Mein Vater ist Taxifahrer von Beruf und arbeitet immer sehr lange.Meine Mutter ist Lehrein.Ich liebe meine Eltern. Sie sind sehr lieb,wirsprechen vile miteinander.Meine Schwester heistJutta und ist sochn Studentin.Sie studiert Medizin in Hamburg.Sie hat ein tolles Hobby.Sie spielt Klavier.Ich spiele auch Klavier.Am Wochenende spielen wir manchmal zusammem.
Proszę o dobre i szybkie rozwiązanie!!!:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:13:46+01:00
To jest moja cala rodzina. moj tata jest taksowkarzem z zawodu i pracuje zawsze bardzo dlugo. moja mama jest nauczycielka.kocham moich rodzicow. oni sa kochani i duzo ze soba rozmawiamy. moja siostra ma na imie jutta i jest studentka. studiuje medycyne w hamburgu. ma swietne hobby. gra na fortepianie. ja rowniez gram na fortepianie. w weekrndy gramy czasami razem
1 5 1
2010-01-07T19:14:09+01:00
To jest moja cała rodzina. Mój tata jest taksówkarzem z zawodu i zawsze pracuje długo .Moja mama jest nauczycielką . Ja kocham moich rodziców. Oni są bardzo kochani My rozmawiamy o wszystkim. Moja siostra nazywa się Jutta i jest studentką . Ona studiuje medycynę w Hamburgu . Ona ma wiele hobby. Ona gra na fortepianie. Ja gram także na fortepianie. Weekendy spędzamy wszyscy razem .