Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:14:01+01:00
Najlepszym lekarstwem było sadło z nieźwiedzia.
Nasi przodkowie jedli i pili:
-wino
-suszone grzyby
suchary i konopie
4 4 4
2010-01-07T19:24:06+01:00
Jedli:
Szynki wieprzowe, dzicze, niedźwiedzie,
ryby, drób, combry z dzika, grzbiety wołowe, z tura, z zająców
kiełbasa biała, słonina, kasza jaglana, kasza gryczana

pieczywo:
płaskie placki- podpłomyki
suchary
słodkie placki z rodzynkami
kasza

nabiał:
jaja, masło, mleko, ser biały, śmietana

Napoje:
wino, woda, piwo, miód pitny


Najlepszym lekarstwem było sadło z niedźwiedzia i borsuka.
5 4 5