Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T09:44:13+01:00
Pierwszymi relacjami było to ,że szczęście, ale też i strach. Byliśmy bardzo zadowoleni że uchwalono konstytucje.
Myślę, że pomogłem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T15:07:44+01:00
Jestem szczęśliwa, że uchwalono Konstytucję. Myślę, że to pomoże w zreformowaniu naszego państwa. Jestem dumnya że Polska ma drugą po Amerykańskiej Konstytucję na świecie. Ogarniają mnie jednak pewne obawy czy wejdzie ona w życie. Boję się, że szlachta po powrocie z przerwy Wielkanocnej nie zaakceptuje jej, a to być może doprowadzi do kolejnego rozbioru Polski !

Mam nadzieję, że pomogłam.
Proszę o naj.