Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:23:04+01:00
Chcesz poczuć dreszczyk emocji? Spełnić swoje najskrytsze marzenia? Zapisz się na kurs wspinaczki skałkowej! Nie czekaj! Zrób to teraz! Zadzwoń po nr tel. 0035787686 i zapisz się. Kurs prowadzić będzie znany Jan Kowalski. Od 13.06.2010r. bEDziesz miał szanse zapoznać się z tajnikami wspinaczki skałkowej. Zostań mistrzem!
3 5 3
2010-01-07T19:23:31+01:00
Zapraszam na kurs spinacz-ki skałkowej w godzinach od 16:00 do 19:00. Dużo zabawy różnych ćwiczeń zapraszamy dzieci ale również dorosłych.Tylko u nas takie promocje dla dzieci do 13 lat 12 zł a dla dorosłych 18 zł zapraszam na fajną zabawę do Ścianie skałkowej ...
3 2 3