Odpowiedzi

2010-01-07T19:30:29+01:00
Moim zdaniem jest to nie słuszne określenie. Pakt został podpisany ale nasze ziemie były tylko pod chwilową władzą państw które na nas napadły. Nie podzielono się naszą ziemią tylko zajęto nią i zmieniono nazwę państwa. To jest moje zdanie..
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:32:31+01:00
Teza,że pakt Ribbentrop-Mołotow jest czwartym rozbiorem Polski jest słuszna, ponieważ na podstawie tego paktu Niemcy faszystowskie i Związek Sowiecki dokonały zbrojnej agresji na Polskę w 1939roku i podzieliły między siebie obszar Rzeczpospolitej Polskiej. Pakt Ribbentrop-Mołotow od początku zakładał likwidację Polski jako niepodległego Państwa, a jego tajny załącznik podpisany przez Mołotowa i Ribbentropa dokładnie określał podział terytorium Polski pomiędzy dwóch agresorów.
2 5 2
2010-01-07T19:34:12+01:00
Moim zdaniem określenie paktu Ribbentrop-Mołotow mianem 4 rozbioru Polski jest słuszne.
Historia można powiedzieć zaczęła się powtarzać. państwo nie było silne a z dwóch stron graniczy z potężnymi mocarstwami.
państwa te podpisują pakt o rozdzieleniu miedzy siebie ziem polskich tak samo jak 130 lat wcześniej. Państwo polskie dzielą na pół chcą podporządkować kraj demokratyczny pod swoje ustroje. próbują zniszczyć polskość, nie dbają o podbitych ludzi.
polska po raz drugi miała znikać z map świata i europy.
1 5 1