Odpowiedzi

2009-09-22T17:28:35+02:00
Jak Ci pomoc skoro nie zrobiles na przyklad zdjecia ryciny i nie wkleiles tutaj zdjecia?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T18:06:27+02:00
Niger 1950 Mężczyźni żyli średnio 31lat
Niger 2002 Mężczyźni żyli średnio 35lat
Niger 1950 Kobiety żyły średnio 35lat
Niger 2002 Kobiety żyły średnio 50lat
Nigeria 1950 Mężczyźni żyli średnio 35lat
Nigeria 2002 Mężczyźni żyli średnio 50lat
Nigeria 1950 Kobiety żyły średnio 38lat
Nigeria 2002 Kobiety żyły średnio 50lat
Bangladesz 1950 Mężczyźni żyli średnio 38lat
Bangladesz 2002 Mężczyźni żyli średnio 50lat
Bangladesz 1950 Kobiety żyły średnio 35lat
Bangladesz 2002 Kobiety żyły średnio 53lat
Indie 1950 Mężczyźni żyli średnio 40lat
Indie 2002 Mężczyźni żyli średnio 60lat
Indie 1950 Kobiety żyły średnio 38lat
Indie 2002 Kobiety żyły średnio 63lat
Polska 1950 Mężczyźni żyli średnio 59lat
Polska 2002 Mężczyźni żyli średnio 70lat
Polska 1950 Kobiety żyły średnio 64lat
Polska 2002 Kobiety żyły średnio 79lat
Francja 1950 Mężczyźni żyli średnio 63lat
Francja 2002 Mężczyźni żyli średnio 75lat
Francja 1950 Kobiety żyły średnio 70lat
Francja 2002 Kobiety żyły średnio 83lat
Szwecja 1950 Mężczyźni żyli średnio 70lat
Szwecja 2002 Mężczyźni żyli średnio 77lat
Szwecja 1950 Kobiety żyły średnio 73lat
Szwecja 2002 Kobiety żyły średnio 82lat
Japonia 1950 Mężczyźni żyli średnio 61lat
Japonia 2002 Mężczyźni żyli średnio 79lat
Japonia 1950 Kobiety żyły średnio 65lat
Japonia 2002 Kobiety żyły średnio 85lat