Beksa płaksa...
Dlaczego płaczesz?
Moja miła wyjechała daleko
I już więcej jej nie zobaczę...
A ile ty masz lat?
Jedenaście...
Fe taki duży i płacze
Ja nie płaczę nigdy proszę pana
Ani gdy stłukę kolano
I w skórę umiem brać bohatersko
Tylko dziś mnie bardzo boli serce
Masz czas jeszcze na rozterki duszy
Ja wiem proszę pana
Jesteś za duży żeby płakać
A za mały żeby kochać
Więc się błąkam po oziębłym globie
Wielkie dziury obnosząc na pończochach
I czerwone odstające uszy

Dlaczego , Twoim zdaniem , podmiot liryczny określa naszą planetę jako oziębły glob ?

( Wystarcza 2-3 zdania , proszę o odpowiedź jestem słaby z języka polskiego ;p )

2

Odpowiedzi

2010-01-07T19:31:28+01:00
Miałam to .
Dlatego ,że na nikt nie rozumie tego chłopca.
On się zakochał i nikt go nierozumie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:39:11+01:00

Podmiot liryczny określa naszą planetę jako oziębły glob dlatego że często widzimy więcej nienawiści niż miłości. Może też podkreślać to , że miłość często rani, jednak tak samo może zakochać się osoba młoda jak i dorosła.
2 5 2