Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:41:24+01:00
Kolejna zwrotka do kolędy ,,Przybieżeli di Betlejem pasterze
narodziło się w Betlejem nam dziecię
i ono było najświętszym na świecie
chwała na wysokości chwała na wysokości
a pokój na ziemi
2010-01-07T19:43:46+01:00
1. Dzisiaj w Betlejem, dzisiaj w Betlejem
wesoła nowina,
że Panna czysta, że Panna czysta
porodziła Syna.

Chrystus się rodzi, nas oswobodzi,
Anieli grają, króle witają,
pasterze śpiewają, bydlęta klękają,
cuda, cuda ogłaszają.

2. Maryja Panna, Maryja Panna
Dzieciątko piastuje,
i Józef stary, i Józef stary
Ono pielęgnuje.

Chrystus się rodzi ...

3. Choć w stajeneczce, choć w stajeneczce
Panna syna rodzi
Przecież On wkrótce, przecież On wkrótce
ludzi oswobodzi

Chrystus się rodzi ...

4. I Trzej Królowie, i Trzej Królowie
od wschodu przybyli
I dary Panu, i dary Panu
kosztowne złożyli

Chrystus się rodzi ...

5. Pójdźmy też i my, pójdźmy też i my
przywitać Jezusa
Króla na królmi, Króla nad królmi
uwielbić Chrystusa

Chrystus się rodzi ...

6. Bądźże pochwalon, bądźże pochwalon
dziś, nasz wieczny Panie
Któyś złożony, któryś złożony
na zielonym sianie

Chrystus się rodzi ...

7. Bądź pozdrowiony, bądź pozdrowiony
Boże nieskończony
Wsławimy Ciebie, wsławimy Ciebie,
Boże niezmierzony

Chrystus się rodzi ...

8.(MOJA ZWROTKA)
I MARYJENKA,I MARYJENKA
NIECH BĘDZIE SZCZĘŚLIWA
Z JÓZEFEM ŚWIETYM Z JÓZEFEM ŚWIETYM
SZCZESLIWA RODZINA

CHRYSTUSZ SIE RODZI..........