Oblicz, jakimi kwotami należałoby dysponowac, aby kupic tereny wymienione w ogłoszeniach.

1. Kozienice działka budowlana 7,5 ara, cena 12 zł/m²
Obliczenia ......................................

2. Teren rolniczy :
16,5 ha ziemi klasy IV;
cena 0,50 zł za 1m²
23,5 ha ziemi klasy III;
cena 0,80 zł za 1m²,
12 ha łąk w cenie 1,50 zł za 1m².
Obliczenia.............................................

3. Działka rekreacyjna nad jeziorem Mądrzechowskim, powierzchnia 2000m², cena 8 zł/m²
Obliczenia .....................................................

4. Stawy hodowlane w Łasznowie powierzchnia 4 ha, cena 1,5 zł/m²
Obliczenia .................................................

5. Las sosnowy 25-letni 1,5 ha, cena 1 dolar USA za 1m².
Obliczenia ........................................

6. Działka przemysłowa 28 arów, cena 20 zł/m²
Obliczenia ....................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:49:00+01:00
1. Kozienice działka budowlana 7,5 ara, cena 12 zł/m²
7,5a=750m^
12zł/m^*750m^=9000zł


2. Teren rolniczy :

16,5 ha ziemi klasy IV;
cena 0,50 zł za 1m²
16,5ha=165000m^
0,5zł/m^*165000m^=82500zł

23,5 ha ziemi klasy III;
cena 0,80 zł za 1m²,
23,5ha=235000m^
0,8zł/m^*235000m^=188000zł

12 ha łąk;
cena 1,50 zł za 1m²;
12ha=120000m^
1,5zł/m^*120000m^=180000zł


3. Działka rekreacyjna nad jeziorem Mądrzechowskim, powierzchnia 2000m², cena 8 zł/m²
8zł/m^*2000m^=16000zł


4. Stawy hodowlane w Łasznowie powierzchnia 4 ha, cena 1,5zł/m²
4ha=40000m^
1,5zł/m^*40000m^=60000zł


5. Las sosnowy 25-letni 1,5 ha, cena 1 dolar USA za 1m².
1,5ha=15000m^
1USD/m^*15000m^=15000USD


6. Działka przemysłowa 28 arów, cena 20 zł/m²
28a=2800m^
20zł/m^*2800m^=56000zł

------------------------------------------------------------------------------
^ - do potęgi drugiej (kwadratu)
75 4 75
2010-01-07T19:55:21+01:00
1. Kozienice działka budowlana 7,5 ara, cena 12 zł/m²
Obliczenia 1a to 100m (kwadratowych) więc 7,5 a to 750 m2 750*12zł= 9000zł
2. Teren rolniczy :
16,5 ha ziemi klasy IV;
cena 0,50 zł za 1m²
23,5 ha ziemi klasy III;
cena 0,80 zł za 1m²,
12 ha łąk w cenie 1,50 zł za 1m².
Obliczenia
1ha to 10000m2 więc 16,5ha to 165000m2 165000*0,50zł=82500zł
23,5*10000m2=235000 235000*0,80=188000
12*10000=120000 120000*1,50=180000
3. Działka rekreacyjna nad jeziorem Mądrzechowskim, powierzchnia 2000m², cena 8 zł/m²
Obliczenia 2000*8=16000

4. Stawy hodowlane w Łasznowie powierzchnia 4 ha, cena 1,5 zł/m²
Obliczenia 4*10000=40000 40000*1,50=60000
5. Las sosnowy 25-letni 1,5 ha, cena 1 dolar USA za 1m².
Obliczenia 1,5*10000=15000 15000*1=15000dol

6. Działka przemysłowa 28 arów, cena 20 zł/m²
Obliczenia 28*100m2=2800 2800*20=56000
65 4 65