Odpowiedzi

2010-01-07T19:46:27+01:00
To znaczy ze Jezus stał sie dla nas wszystkim i kims najwazniejszym - tak na chlopski rozum.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:47:23+01:00
A Słowo Ciałem się stało - Pan Jezus stał się człowiekiem
I mieszkało między nami - Pan Jezus jest w sercu wierzących ludzi, działa cuda i jest wśród nas
3 4 3
2010-01-07T19:49:01+01:00
Na początku było tylko SŁOWO, obietnica. Napisano "U Boga było Słowo i Bogiem było Słowo" Można się domyślić, że chodzi o Jezusa. Jezus najpierw było u boku swego Ojca-czyli Pana Boga. Jednak od dawien dawna zapowiadano że Syn zstąpi na ziemię, więc kiedy Chrystus się narodził z Maryi i przyjął ciało człowieka, to "Słowo", które było u Boga "stało się ciałem". Po urodzeniu Jezus zamieszkał wśród ludzi, a więc to tłumaczy dalsze słowa kolędy a mianowicie "i zamieszkało między nami". Mam nadzieje ze dobrze to wytlumaczylam xd
3 5 3