Zapisz zdania z podanymi utartymi zwrotami zawierającymi IMIESŁOWY !

Począwszy od ...
Skończywszy na ...
Prawdę powiedziawszy ...
Biorąc pod uwagę ...
Podsumowując ...
Nie wdając się w szczegóły ...

DAM NAJ JAK KTOŚ DOBRZE ROZWIĄŻE !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T21:28:49+01:00
Począwszy od przedstawienia się przeszedł do dalszej części przemowy.
Skończywszy na podziękowaniach zszedł ze sceny.
Prawdę powiedziawszy nie lubię tej dziewczyny.
Biorąc pod uwagę jej hart ducha będzie walczyć do końca.
Podsumowując, bardzo podoba mi się ta lektura.
Nie wdając się w szczegóły prawda zazwyczaj jest gdzieś pośrodku.
7 2 7
2010-01-07T21:30:23+01:00
Począwszy od otworzenia zeszytu odrobiłem prace domową.
Skończywszy na zgaszeniu światła, poszedłem spać.
Prawdę powiedziawszy nie wiedziałem ze Magda może to zrobić.
Biorąc pod uwagę przewage przeciwnika, możemy wygrać wojnę.
Podsumowując powyższe zdania, mam nadzieje że dostane piątke.
Nie wdając się w szczegóły rozpocząłem bójke.
9 3 9