Odpowiedzi

2009-09-22T15:48:32+02:00
Chemia leczy - np. w lekach są różne pierwiastki
chemia żywi - np. w przetworach zachodzą reakcje chemiczne
chemia ubiera - np. w ubraniach specjalnych, które np są wyposażone tak aby było nam tylko ciepło
chemia broni - np. amunicja - również pierwiastki
PozDro ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T16:44:59+02:00
Leczy:wszystkie leki to substancje chemiczne np.CaO zobojętnia kwas solny działa więc na zgage,
ubiera: schodzi tu o ubrania wykonane z materiałuw sztucznych, syntetycznych, np. płaszcz przeciwdeszczowy nylon
broni; bąby atomowe, bronie,
żywi np konserwanty chroniące żywność przed zepsuciem