Odpowiedzi

2010-01-07T19:50:43+01:00
Powinien sie kierowac wysokosciami glosow (rodzajami)oraz płcia
2010-01-07T19:51:31+01:00
No powinien sie kierować tym czy osoba którąbierze dochóru brała udziły lub uczeszczała na dodatkowe lekcje śpiewu , na ile oktaw śpiewa i jakim tonem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:53:56+01:00
Z góry zakładamy, że na casting przyjdą osoby, które potrafią śpiewać. Jednak, jak już zauważyłaś pewnie, są różne tonacje.
Niektóre głosy potrafią śpiewać wysokie dźwięki a inne basowe. Najlepiej zatrudnić osoby z 'wszechstronnym' głosem, chybaże wiesz dokładnie, jakie brzmienia będą w twoich utworach.