Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-08-20T09:32:03+02:00

 cal----->2,54cm

stopa----->12 cali

 

 cal²----->2,54cm*2,54cm=6,4516cm²

 

stopa----->12*2,54cm=30,48cm

więc:

stopa²=30,48cm*30,48cm=929,0304cm²

 

Odp:Cal kwadratowy ma 6,4516cm²,a stopa kwadratowa 929,0304cm².

 

 

liczę na naj ;D

1 5 1
2011-08-20T10:22:09+02:00

1cal=2,54cm

1cal²=2,54cm*2,54cm=6,4516cm²≈6,5cm²

1stopa=12cali=12*2,54cm=30,48cm

1stopa²=30,48cm*30,48cm=929,0304cm²≈929cm²

odp.możesz wpisać wyniki szczegółowe,lub te w przybliżeniu,zależy jakie masz polecenie.