Odpowiedzi

2010-01-07T19:55:08+01:00
1.Np. nie śmiecić, sadzić zieleń, nie zanieczyszczać środowiska.
2. Powinien być ambitny pomagać innym z własnej woli.
2010-01-07T19:56:00+01:00
Hm.. dobre uczynki no to np . segregacja śmieci, mniej spalin. Dla kogoś kto ma pomagać innym: niech robi to co napisałam . pozdrawiam .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T19:56:57+01:00
1. Nie śmiecić, nie spalać drzew i wogóle żyć ekologicznie.
2. Być miłym i rzyczliwym, po prostu przekonać do siebie innych że jest się chętnym do pomocy. Działać w organizacjach charytatywnych. Starać się na każdym kroku pomagać innym