Przetłumacz zdania na polski. Plissss!!!
1.Do you usually go out on Friday evening?
2.When do you meet friends?
3.Do you play sport at the weekend?
4.Where do you go on Saturday evening?
5.Do you get up early on Saturday morning?
6.When do you do your homework?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:02:51+01:00
1. Czy zazwyczaj wychodzisz gdzieś w piątek wieczorem?
2. Kiedy spotykasz się z przyjaciółmi?
3. Czy ty uprawiasz sport w weekend?
4. Gdzie chodzisz w sobotę wieczorem?
5. Czy wstajesz wcześnie w sobotni poranek ?
6. Kiedy robisz swoje zadania domowe ?
1 5 1
2010-01-07T20:05:28+01:00
Czy zazwyczaj wychodzisz w piątkowy wieczór?
Kiedy spotkanie z przyjaciółmi?
Czy uprawiasz sport w weekend?
Gdzie chodzisz w sobotnie wieczory?
Czy wstajesz wcześnie rano w sobotę?
Kiedy zrobisz swoją pracę domową?