Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:07:43+01:00
Powstańcy byli słabo uzbrojeni. Nie mieli jednolitego dowództwa. Byli wygłodzeni i zmęczeni partyznacką walką. Wielu zdezerterowało. Wróg był silny i napierał stanowczo na powstańców. W końcu ostała się nieliczna grupa powstańców, którą rozbiły wojska konsularne.

myślę że pomogłam ;)
dasz naj .?
;***
2 3 2
2010-01-07T20:08:05+01:00
Może np. spory między dowódcami
2 2 2