Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:09:23+01:00
A)Butla tlenowa jest potrzebna , ponieważ im wyżej się wchodzi tym niższe ciśnienie powietrza.
b)raki???-nie wiem o co chodzi:(
c)puchowa kurtka/rękawice-im wyżej tym zimniej.
d)okulary-ochrona przed działaniem UV.
2010-01-07T20:09:50+01:00
A) bo nie ma czym odychac
b) by wspinac na szczyt
c) zeby bylo mu ciepło
d) zeby go nie razilo słonce od sniegu