Odpowiedzi

2010-01-07T20:13:01+01:00
Jeśli na religię może chodzi o to http://pl.wikipedia.org/wiki/Fresk ?
Najlepsza Odpowiedź!
  • stan
  • Rozwiązujący
2010-01-07T20:15:01+01:00
Malarstwo ścienne, malowidła zazwyczaj dużych rozmiarów, malowane na ścianie albo przeznaczone do osadzenia na ścianie jako stały element wystroju budynku.

Klasyczną technika tej formy sztuki starożytnej uprawianej na Krecie i w Grecji jest fresk; jednak w klimacie bardziej wilgotnym, zwłaszcza w północnej Europie, stosowano także inne techniki.
Najbardziej udaną alternatywą było w takim przypadku malowanie obrazu farbami olejnymi na płótnie, a następnie przyklejanie płótna do ściany.
2010-01-07T20:16:08+01:00
To są na przykład malowidła ścienne w egipcie