Daje 50 punktów za odpowiedz potrzebuje na teraz i może być z neta
Znajdź 5 różnych (nieprzystających)prostokątów o polu 36cm2 ,których boki mają całkowitą liczbę centymetrów

jak znajdziecie to napiszcie jaką mają długość i szerokość (zgłaszam błędne odpowiedzi)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:16:36+01:00
1 i 36
2 i 18
3 i 12
4 i 9
6 i 6 (kwadrat jest prostokątem)
2010-01-07T20:17:44+01:00
2cm x 18cm
3cm x 12cm
4cm x 9cm
1cm x 36cm
6cm x 6cm
2010-01-07T20:18:39+01:00
1cm * 36cm= 36cm²
2cm * 18cm= 36cm²
3cm *12cm = 36cm²
4cm * 9cm= 36cm²
6cm * 6cm= 36cm²

nie wiem czy oto ci chodzi ;)
1 5 1