Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:24:43+01:00
Zniesienie niewolnictwa nastąpiło w roku 1865 (ustawa z 18 XII 1865) jako 13 poprawka do amerykańskiej konstytucji.
1 5 1
2010-01-07T20:26:22+01:00
Delaware już w pierwszej swojej konstytucji z 1776 roku zakazało importu i sprzedaży niewolników na terenie stanu, w 1783 roku niewolnictwo zlikwidowano w Massachusetts. W Pensylwanii dzieci niewolników miały uzyskać wolność po ukończeniu 28 roku życia, podobnie w Connecticut i Rhode Island, w Nowym Jorku niewolników wyzwolono w 1785 roku, a w 1786 roku w New Jersey. Ogólnokrajowy zakaz niewolnictwa w stanach północnych i północno-zachodnich uchwalił Kongres w 1787 roku.

zdanie z wikipedii.

1 2 1
2010-01-07T20:36:49+01:00