Odpowiedzi

2010-01-07T20:25:10+01:00
Poniewaz zolcieja zeby i szkodzi zdrowiu i mozna szybciej umrzec
3 1 3
2010-01-07T20:25:12+01:00
Jest to uzależnienie prowadzące do wyniszczenia organizmu. Są bardzo niezdrowe dla człowieka.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:25:51+01:00
Ponieważ ich przedawkowanie wprowadza ludzi w nałóg oraz w przypadku nikotyny doprowadza do chorób płuc. A w obu przypadlach ludzie mają przez nie choroby, np. serca, głowy, płuc.
3 4 3