1.Do kilku obok siebie komórek wpisano dane tekstowe. Jak je sformatujesz?

6.Kolumny oznaczone są _____ a komórka _____ np.____.

7.Podaj po 1 przykładzie adresowania komórek, podpisując jaki to adres.



cociaz odpowiedz na 1 pytanie kto doda odrazu daje naj bo jutro wsumie jest mi to niepotrzebne a jak dam naj to punkty m isie zwroca:D a wy dostaniecie 50%

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T18:10:37+01:00
1. http://img22.myimg.de/formatowaniekomc9caa.jpg
2.
3.
4.
5. Nacisnąć to:
http://img22.myimg.de/wstawnowyarkusza8190.jpg
6.Kolumny są oznaczone literami (od A do IV, razem 256 kolumn), a komórki liczbami (od 1 do 65536).
7.np. D3 informuje, że jest to komórka znajdująca się na przecięciu kolumny D i trzeciej komórki.
8. =ILOCZYN(C12; D5), aby pomnożyć te dwie liczby przez siebie.
To samo operację można wykonać za pomocą operatora matematycznego mnożenia (*), =C12 * D5.

Ad.2,3,4 nie potrafię.
Mam nadzieję, że starczy :)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T18:31:22+01:00
1.--------------------------
6.Kolumny są:
-oznaczone literami A - IV [razem kolumn jest 256] , a komórki:
-oznaczone są liczbami 1- 65536.
7.Mam takie jedno z lekcji.
Komórka znajdująca się na przecięciu kolumny A i czwartej komórce i jest to zapid A4.

1 nie wiedziałam ale pisałaś że jedno mozna zrobić;]
licze na naj:D
1 5 1
2010-01-08T18:55:51+01:00
Kolumny są oznaczone literami od A do VI , razem, łącznie kolumn : 256, a komórka liczbami od 1 do 65536.

na przykładzie D3
Informuje nas, że jest to komórka, która znajduje się na przecięciu trzeciej komórki i kolumny D .

co do zadania 1 , to w załączniku.
Pozdrawiam! :)