Odpowiedzi

2010-01-07T20:36:07+01:00
40-10=30
Mateusz 20 +5 lat= 25
Weronika 10+5 lat= 15
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:38:11+01:00

liczba =a
podwojona liczba =2a
25%a +28=2a
2a+ 0,25a +28
2a- 0,25a=28
1,75a=28
a+28:1,75
a=16
spr: 2x16=32
0,25x16 +28=4+28=32

Weronika - W
Mateusz - 2 W
za pięć lat :
(W+5) + ( 2W+5)=40
3W +10=40
3W=30
W=10
2W=20


Odopwiedź : Weronika ma obecnie 10 lat , a Mateusz20