Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T20:37:01+01:00
Bocian czarny– duży ptak brodzący z rodziny bocianowatych, zamieszkujący Eurazję między 60°N a 35°N (poza pustyniami Azji Środkowej). Izolowane populacje również na Półwyspie Iberyjskim oraz w środkowej i południowej Afryce. Zimuje w południowej i wschodniej Afryce i południowej Azji.
1 5 1
2010-01-07T20:41:49+01:00
Nietoperze , rząd ssaków cechujących się skrzydłami umożliwiającymi im samodzielne latanie (jedyny ssak obdarzony zdolnością aktywnego lotu), obejmujący ok. 950 gatunków zaliczanych do 2 podrzędów: nietoperzy owocożernych (Megachiroptera) oraz nietoperzy owadożernych (Microchiroptera). Nietoperze zamieszkują całą kulę ziemską z wyjątkiem Antarktydy.